Õpilood (2019-2020)
Digivõtme koolitusprogrammi raames valminud õpilood on õpistsenaariumid õpetajale õppijate ainealaste teadmiste toetamiseks digitehnoloogia abil. Õpiloo aluseks on õppijate digipädevuste mudeli osaoskused: teabe haldamine, suhtlemine digikeskkondades, sisuloome ning läbivateks oskusteks on probleemi lahendamine ja turvalisus. Õpilood on koostatud erinevatele kooliastmetele. Õpilugude autoriteks on Digivõtme arendajad-koolitajad ning koolitustel osalejad. Koolitusprogrammi info (https://www.hitsa.ee/ikt-hariduses/koolitused/digivoti).
Loodusained
Bioloogia ja loodusõpetus
Asula elustiku uurimine loodusvaatluste rakenduse abil
Evolutsioon – ajajoone loomine
Looduslik valik – ülesanne simulatsiooniga
Selgroogsete paljunemine – skeemi loomine
Füüsika
Potentsiaalne ja kineetiline energia
Geograafia
ArcGIS kaardiajakirja koostamine
Riikide võrdlemise mõistekaart
Vulkaanide kandmine Google Maps kaardile
Globaalsed keskkonnaprobleemid
Selgrootute loomade mitmekesisus
Keemia
Sotsiaalained
Ajalugu
Andmete kogumine ja esitlemine
Ühiskonnaõpetus
Ühiskonnaõpetus – sotsiaalreklaam
Kodulugu
Inimese- ja perkonnaõpetus
Kunstiained
Tehnoloogia
Käsitöö
Käsitöö II kooliaste – rahvuslikud kindad
Käsitöö III kooliaste – kangatrükk
Tehnoloogia
Tehnoloogia I kooliaste – tuulegeneraator
Tehnoloogia II kooliaste – robot ja programm
Tehnoloogia III kooliaste – igal ühel oma pill
Tehnoloogia IV kooliaste – tark lahendus
Tööõpetus I kooliaste – öökull