Ligipääsetavuse teatis

Digipädevus

  • FRAMEWORK
    • Effective learning and motivation
    • Mental health
    • Physical health
    • Digital competence
    • Copyright Act and GDPR
  • ÕPIRAAM
    • ÕPIRAAM
    • Tõhus õppimine ja motivatsioon
    • Vaimne tervis
    • Füüsiline tervis
    • Digipädevus
    • Autoriõiguse seadus ja GDPR
  • E-kursus
  • Õpetajad
    • Õpetaja digipädevusmudel
    • Enesehindamise küsimustik
    • Selfie for teachers
    • Koolituste analüüs
    • Veebiseminarid
    • Virtuaaltuurid
  • Õppijad
    • Õppija digipädevusmudel
    • Õppija hindamiskriteeriumid
    • LÕK hindamiskriteeriumid
    • Enesehindamise küsimustik
    • ÕPIRAAM
    • E-kursus
    • Digiõpilood
  • Mis on digipädevus?
    • Mis on digipädevus ja digipädevusmudel?
    • Õpetaja kutsestandard
    • Digipädevus maailmas
  • DigiKiirendi kogumik
    • Kuidas digikiirendada oma kooli?
    • Kooli vajaduste kaardistamine
    • Digiõppe planeerimine koolis
    • Muutused õppimises ja õpetamises
    • Digitaristu ja digiturvalisus
    • Digipädevuse lõimimine kooli õppekavasse
    • Testi oma kooli digiõppe olukorda
    • Koolide kogemuslood
    • Allikad ja lisamaterjalid
  • Sõnastik
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Rakkerühm
    • Nõukoda
Menu
  • FRAMEWORK
    • Effective learning and motivation
    • Mental health
    • Physical health
    • Digital competence
    • Copyright Act and GDPR
  • ÕPIRAAM
    • ÕPIRAAM
    • Tõhus õppimine ja motivatsioon
    • Vaimne tervis
    • Füüsiline tervis
    • Digipädevus
    • Autoriõiguse seadus ja GDPR
  • E-kursus
  • Õpetajad
    • Õpetaja digipädevusmudel
    • Enesehindamise küsimustik
    • Selfie for teachers
    • Koolituste analüüs
    • Veebiseminarid
    • Virtuaaltuurid
  • Õppijad
    • Õppija digipädevusmudel
    • Õppija hindamiskriteeriumid
    • LÕK hindamiskriteeriumid
    • Enesehindamise küsimustik
    • ÕPIRAAM
    • E-kursus
    • Digiõpilood
  • Mis on digipädevus?
    • Mis on digipädevus ja digipädevusmudel?
    • Õpetaja kutsestandard
    • Digipädevus maailmas
  • DigiKiirendi kogumik
    • Kuidas digikiirendada oma kooli?
    • Kooli vajaduste kaardistamine
    • Digiõppe planeerimine koolis
    • Muutused õppimises ja õpetamises
    • Digitaristu ja digiturvalisus
    • Digipädevuse lõimimine kooli õppekavasse
    • Testi oma kooli digiõppe olukorda
    • Koolide kogemuslood
    • Allikad ja lisamaterjalid
  • Sõnastik
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Rakkerühm
    • Nõukoda
Tagasi

ajatelg

/timeline/

sündmuste ajalise järjestuse graafiline esitus

Näide: Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse kokkuvõte: teistmoodi kevad 2020

Prevajaveeb / veebipäevik / blogi
andmebaasNext

Sisukord

Mis on digipädevusmudel?

Õpetaja digipädevusmudel

Õppija digipädevusmudel

Hinda oma digipädevust

Õpetaja kutsestandard

Digiõpilood

DigiKiirendi kogumik

Sõnastik

Kontakt

Haridus- ja Noorteamet

Haridusuuenduste osakond

digipadevus@harno.ee

Facebook Instagram

Lehe sisu on litsentseeritud Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 rahvusvahelise litsentsiga.

Haridus- ja Noorteameti logo